Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα

Το ζήτημα της προστασίας των προσωπικών δεδομένων σας αντιμετωπίζεται από την Εταιρεία ως μέγιστη προτεραιότητα. Για το λόγο αυτό, η Εταιρεία δεσμεύεται να προστατεύει τα προσωπικά δεδομένα σας και να τηρεί τις σχετικές διατάξεις περί προστασίας προσωπικών δεδομένων, όπως ισχύουν.

Υπεύθυνος Επεξεργασίας

Η Εταιρεία «cofeco.gr», με το διακριτικό τίτλο «Cofeco», που εδρεύει στην Κέρκυρα (οδός Eθν. Παλαιοκαστρίτσας 58Α) , στην Ελλάδα, τηλ.: 26610 33355

Στα πλαίσια της δραστηριότητάς μας, η Εταιρεία μας, προβαίνει σε συλλογή και επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων, με σκοπό τη βελτιστοποίηση των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών αλλά και τη διασφάλιση της ασφάλειας των συναλλαγών, την ενημέρωση των πελατών μας σχετικά με υπηρεσίες, προσφορές, χρήσιμες πληροφορίες, την εξέταση και διαχείριση παραπόνων, του βαθμού ικανοποίησης από της παρεχόμενες υπηρεσίες κ.α. Οι παραπάνω πληροφορίες συλλέγονται διαδικτυακά, μέσω του ιστότοπου της Εταιρείας, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αλλά και μέσω της απευθείας επαφής με πελάτες στο κατάστημα ή με τη συνεργασία τρίτων προσώπων.

Κάποιες υπηρεσίες και προϊόντα που παρέχει η Εταιρεία μας δεν απευθύνονται σε άτομα ηλικίας κάτω των 18 ετών και για το λόγο αυτό δεν προβαίνουμε καθ’ οιονδήποτε τρόπο στη συλλογή και επεξεργασία προσωπικών δεδομένων ανηλίκων.

Ο στόχος της εταιρίας είναι να εξασφαλίσει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση και παροχή των υπηρεσιών προς τα συναλλασσόμενα με εκείνη άτομα, ενώ ταυτόχρονα διατηρεί τα προσωπικά δεδομένα τους ασφαλή, όπως ορίζεται παρακάτω.

Ως μέρος αυτής της θεμελιώδους υποχρέωσης, η εταιρία έχει δεσμευτεί να προστατεύει και να χρησιμοποιεί κατά τον αρμόζοντα τρόπο τα προσωπικά δεδομένα που έχουν συλλεχθεί κατόπιν ρητής συγκαταθέσεως των υποκειμένων των δεδομένων. Συλλέγουμε τα προσωπικά δεδομένα, αποκλειστικά στα πλαίσια της εκπλήρωσης του σκοπού μας και μόνο τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που παραχωρούνται οικειοθελώς από τα υποκείμενα.

Οι πρακτικές προστασίας προσωπικών δεδομένων  της εταιρίας  περιγράφονται παρακάτω και η πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων που εφαρμόζεται καλύπτει όλες τις δραστηριότητες της εταιρίας, οι οποίες σχετίζονται με τη συλλογή και επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων.

Παρακαλούνται τα υποκείμενα όπως μελετήσουν την παρούσα Δήλωση περί Απορρήτου και Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, προκειμένου να λάβουν γνώση σχετικά με τον τύπο των πληροφοριών που συλλέγονται, καθώς και τον τρόπο που αποθηκεύονται, χρησιμοποιούνται και προστατεύονται καθ’ όλη τη διάρκεια της ισχύος των οποιωνδήποτε συμβάσεων με τα υποκείμενα και εκπλήρωσης οποιουδήποτε άλλου απαιτούμενου σκοπού.

1.Συλλογή και χρήση των Προσωπικών Δεδομένων

Τα προσωπικά δεδομένα συλλέγονται κατόπιν ρητής συγκαταθέσεως των υποκειμένων, η οποία δίνεται από τα τελευταία προτού πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε επεξεργασία ή συλλογή των προσωπικών τους δεδομένων. Στην προαναφερόμενη συγκατάθεση γίνεται σαφής ενημέρωση των υποκειμένων των δεδομένων, σύμφωνα με τις διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας περί Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, ότι πρόκειται να συλλεχθούν και να επεξεργαστούν τα προσωπικά δεδομένα που απαιτούνται για την εκπλήρωση του επιδιωκόμενου σκοπού και ενημερώνονται για όλα τα αναγνωρισμένα δικαιώματα, τα οποία δύνανται να ασκήσουν. Τα δεδομένα που συλλέγονται είναι τα ακόλουθα:

  • Δεδομένα Ταυτοποίησης: ονοματεπώνυμο, ΑΔΤ, ΑΦΜ, ΔΟΥ, φύλο κ.λπ.
  • Δεδομένα Επικοινωνίας: ταχυδρομική και ηλεκτρονική διεύθυνση, αριθμός τηλεφώνου κ.λπ.

Διευκρινίζεται ότι, τα προσωπικά δεδομένα των υποκειμένων δεν χρησιμοποιούνται για άλλους σκοπούς, πέρα από τους επιδιωκόμενους από την εταιρία και τα υποκείμενα, τα οποία συναινούν ρητώς στη συλλογή και επεξεργασία των δεδομένων τους.

1.1 Η νομιμοποιητική βάση για τη χρήση των Προσωπικών Δεδομένων των Υποκειμένων.

Η εταιρία συλλέγει μόνο προσωπικά δεδομένα που είναι απαραίτητα, προκειμένου να ικανοποιηθούν τα αιτήματα των πελατών της και στην περίπτωση των εργαζομένων, διευκρινίζεται, ότι τηρούμε αρχείο με τα προσωπικά τους δεδομένα για λόγους μισθοδοσίας και κοινωνικής ασφάλισης σύμφωνα με τους εκάστοτε ισχύοντες νόμους. Επίσης, προσωπικά δεδομένα λαμβάνονται από βιογραφικά, τα οποία συλλέγουμε με σκοπό την προσφορά εργασίας στην εταιρία μας, αφού προηγουμένως τα υποκείμενα, δηλαδή οι υποψήφιοι, συναινούν ρητά στην παροχή των απαραίτητων προσωπικών τους πληροφοριών, προκειμένου να πραγματοποιηθεί, εν συνεχεία, συνέντευξη και να αποφασιστεί αν θα πραγματοποιηθεί πρόσληψή τους.

Η Ελληνική και Κοινοτική νομοθεσία επιτρέπει στην εταιρία μας να προβαίνει σε επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων, εφόσον έχει την νόμιμη βάση να προχωρήσει σε αυτή την πράξη. Επιπρόσθετα επιτρέπεται να γνωστοποιούνται στα υποκείμενα οι λόγοι αυτοί της επεξεργασίας. Φυσικά νόμιμη βάση αποτελεί η προγενέστερη συγκατάθεση που παρέχεται, και οι όποιες συμβάσεις και συναλλαγές έπονται, στις οποίες προκειμένου να προβούν οι συμβαλλόμενοι είναι αυτονόητο ότι είναι απαραίτητη η γνωστοποίηση ορισμένων προσωπικών πληροφοριών.

1.2 Από πού και πώς συλλέγονται τα Προσωπικά Δεδομένα των Υποκειμένων.

Τα προσωπικά δεδομένα συλλέγονται είτε χειρόγραφα και με απευθείας φυσική παρουσία των υποκειμένων στην εταιρία, μέσω φαξ ή ταχυδρομικώς προς την εταιρία είτε ηλεκτρονικά μέσω e-mail ή τηλεφώνου .

  1. Χρόνος διατήρησης των Προσωπικών Δεδομένων των Υποκειμένων.

Η εταιρία διατηρεί τα δεδομένα σας αμέσως μετά την συλλογή και τα τηρεί στην μορφή αυτή για περιορισμένο χρονικό διάστημα και μόνο για τους συμφωνημένους σκοπούς.  Συγκεκριμένα, τα στοιχεία των εργαζομένων θα διατηρούνται για όσο διάστημα θα είναι ενεργή η σύμβαση εργασίας, ενώ τα στοιχεία πελατών θα διατηρούνται για όσο διάστημα απαιτείται και μόνο για το χρονικό διάστημα που θα λαμβάνουν χώρα οι σχετικές συναλλαγές μεταξύ της εταιρίας και των πελατών.

Μετά την πάροδο των ανωτέρω διαστημάτων, τα προσωπικά δεδομένα των υποκειμένων θα καταστρέφονται και δε θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για κανένα σκοπό και με κανένα τρόπο. Επίσης τα συγκεκριμένα δεδομένα σας διαβεβαιώνουμε ότι δεν διαβιβάζονται σε κανέναν τρίτο, καθώς η πρόσβαση στα αρχεία, τα οποία περιλαμβάνουν τα στοιχεία των υποκειμένων των δεδομένων, περιορίζεται αποκλειστικά και μόνο σε εξουσιοδοτημένα άτομα, τα οποία έχουν λάβει το ρόλο των εκτελούντων την επεξεργασία.

  1. Δικαιώματα Υποκειμένων των Δεδομένων και πώς μπορούν να τα ασκήσουν.

Κάθε υποκείμενο εφόσον συναινεί ρητά στην επεξεργασία και συλλογή των προσωπικών του δεδομένων και προβαίνει ακολούθως στην αποδοχή των παραπάνω ενεργειών, έχει τα παρακάτω δικαιώματα:

  • Δικαίωμα πρόσβασης και ενημέρωσης σχετικά με τον τρόπο και σκοπό επεξεργασίας τους και αποθήκευση τους.
  • Δικαίωμα συμπλήρωσης ή/και διόρθωσης εσφαλμένων, ανακριβών ή ελλιπών δεδομένων, ώστε να είναι πλήρες και ακριβές το αρχείο που τηρείται.
  • Δικαίωμα υποβολής αιτήματος για τον περιορισμό της επεξεργασίας των δεδομένων ή και άρνησης-αντίρρησης για οποιαδήποτε περαιτέρω επεξεργασία αυτών.
  • Δικαίωμα διαγραφής δεδομένων (δικαίωμα στη λήθη), εφόσον είτε έχει παρέλθει ο κατά τα ανωτέρω χρόνος τήρησής τους, είτε πρόκειται για δεδομένα που δεν επιθυμεί το υποκείμενο να επεξεργάζονται.
  • Δικαίωμα φορητότητας των δεδομένων, δηλαδή να λαμβάνουν τα δεδομένα σε μορφότυπο τέτοιο που να υποστηρίζει την μεταφορά τους σε άλλον Υπεύθυνο Επεξεργασίας.
  • Δικαίωμα ανάκλησης της συγκατάθεσης ανά πάσα στιγμή.
  • Τέλος, δικαίωμα καταγγελίας στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (www.dpa.gr) εφόσον το υποκείμενο θεωρεί ότι προσβάλλεται ο ίδιος και τα δικαιώματά του με οποιονδήποτε τρόπο.

Η επικοινωνία για την άσκηση των ως άνω δικαιωμάτων τους μπορεί να γίνει στην εταιρία μας τηλεφωνικώς, στο 26610 33355, ή με αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση office@cofeco.gr.

Η εταιρία μας θα λαμβάνει κάθε δυνατό μέτρο για να ικανοποιηθούν τα αιτήματά των υποκειμένων και θα απαντά εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος και, μόνο εάν αυτό δεν καταστεί δυνατό, θα ενημερώσει για την αναγκαία παράταση.

  1. Προστασία Προσωπικών Δεδομένων των Υποκειμένων.

Η εταιρία μας εφαρμόζει τα κατάλληλα εκείνα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα, ώστε να εξασφαλίσει ένα επαρκές και ικανοποιητικό επίπεδο ασφαλείας κατάλληλο για την αντιμετώπιση των κινδύνων και να παρέχει την καλύτερη δυνατή προστασία των δεδομένων των Υποκειμένων με τελευταίας τεχνολογίας μέτρα προστασίας.

Στο κομμάτι της χρήσης ηλεκτρονικών υπολογιστών της εταιρίας , χρησιμοποιούνται ειδικές τεχνολογίες και διαδικασίες για να ενισχυθεί η προστασία αυτών των πληροφοριών έναντι απώλειας ή κακής χρήσης, καθώς και για να προστατευτούν από μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση, κοινοποίηση, τροποποίηση ή καταστροφή.

Προς τούτο, εάν υποπέσει στην αντίληψη οποιουδήποτε επισκέπτη/χρήστη οποιαδήποτε παράνομη, κακόβουλη, μη ενδεδειγμένη ή αθέμιτη χρήση δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, αναλαμβάνει την υποχρέωση όπως γνωστοποιήσει το γεγονός άμεσα στην εταιρία.

  1. Πού μπορείτε να απευθυνθείτε για οποιοδήποτε θέμα αφορά στην επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων;

Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, σχόλια ή θέμα σχετικά με την διαχείριση ή την προστασία από την εταιρία των προσωπικών σας δεδομένων ή εάν επιθυμείτε να τροποποιήσετε τα προσωπικά σας δεδομένα ή να εξασκήσετε οποιοδήποτε δικαίωμά σας ως υποκείμενο των δεδομένων, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε στην παρακάτω διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: [email protected]

Πολιτική επιστροφών – Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Για κάθε ζήτημα υποστήριξης μετά την πώληση, αλλαγής, αντικατάστασης ή επιστροφής προϊόντος, εγγύησης προϊόντος, ακύρωσης παραγγελίας, υπαναχώρησης και κάθε σχετική ερώτηση, η τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης πελατών, λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 15:00, στο τηλ. 26610 33355

Ακύρωση Παραγγελίας: 
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας χωρίς καμία επιβάρυνση, εφόσον τα προϊόντα δεν έχουν παραδοθεί προς αποστολή. Αν ακυρώσετε την παραγγελία σας μετά την παράδοση των προϊόντων προς αποστολή, τότε επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής από την έδρα μας προς τον χώρο σας καθώς και τα έξοδα για την επιστροφή των προϊόντων στην έδρα μας. Επικοινωνήστε με την εταιρία μας από σταθερό στο τηλ 26610 33355 η με e-mail: [email protected], για την ακύρωση της παραγγελίας και την επιστροφή των χρημάτων σας (εφόσον έχετε καταβάλει την αξία των προϊόντων).

Επιστροφή προϊόντων:
Τα προϊόντα που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα συνοδεύονταν από τα νομίμως εκδοθέντα παραστατικά (τιμολόγιο πώλησης – δελτίο αποστολής ή απόδειξη λιανικής πώλησης). Για να επιστρέψετε, με οποιονδήποτε τρόπο, προϊόντα που αγοράσατε από το www.cofeco.gr, θα πρέπει υποχρεωτικά να έχετε στην κατοχή σας το σχετικό παραστατικό αγοράς ώστε να το επιδείξετε ή να το αποστείλετε αναλόγως του τρόπου επιστροφής που θα επιλέξετε. Τα προϊόντα επιστρέφονται στη συσκευασία τους, η οποία θα πρέπει να είναι άθικτη και στην κατάσταση που σας παραδόθηκε. Η επιστροφή γίνεται αποκλειστικά με αποστολή ή με παράδοση από εσάς των προϊόντων στην έδρα της Εταιρείας μας.

Διακρίσεις ανάλογα με τον λόγο της επιστροφής:

1) Για ελαττωματικά προϊόντα ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει την Εταιρία μας εντός 48 ωρών, από την παραλαβή, μέσω της ειδικής φόρμας στην ιστοσελίδα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος ή με e-mail στο  [email protected], αναφέροντας το ελάττωμα. Στην συνεχεία γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος αφού ελεγχθεί και διαπιστωθεί ότι το ελάττωμα δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα του πελάτη.

Για επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων μετά την πάροδο 14 ημερών ισχύει η εργοστασιακή εγγύηση και η εταιρία θα κρίνει αν το προϊόν δέχεται επισκευή η αντικατάσταση. Το κόστος αποστολής από την έδρα του πελάτη προς την εταιρεία επιβαρύνει τον πελάτη ενώ η αποστολή του νέου ή επισκευασμένου προϊόντος επιβαρύνει την Εταιρεία.

2) Για μη ελαττωματικά προϊόντα ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης:

Δικαίωμα υπαναχώρησης
 

Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση. 

Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη της ημέρας που εσείς αποκτήσατε ή ένας τρίτος διάφορος του μεταφορέα και υποδειχθείς από εσάς απέκτησε τη φυσική κατοχή των αγαθών.

Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να ενημερώσετε μέσω e-mail: [email protected] για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομείο ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο).

Για να τηρήσετε την προθεσμία υπαναχώρησης, είναι αρκετό να στείλετε τη δήλωση υπαναχώρησης περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησής σας πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης. Τα προϊόντα που αγοράστηκαν πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση συνοδευόμενα από το σχετικό παραστατικό (απόδειξη – τιμολόγιο) πώλησης.  

Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως 3ια Ν. 2251/1994 δεν ισχύει α) στην προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα, β) στην προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, γ) στην προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων και δ) στην προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.

Συνέπειες της υπαναχώρησης 

Εάν υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που εμείς προσφέρουμε), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθούμε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση. Θα εκτελέσουμε την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν εσείς έχετε συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό· σε κάθε περίπτωση, δεν θα σας χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων, παρά μόνο εφόσον εσείς προτείνετε διαφορετικό μέσο επιστροφής των χρημάτων σας (από αυτό που χρησιμοποιήσατε στην αρχική συναλλαγή) οπότε και θα επιβαρύνεστε με τυχόν έξοδα χρησιμοποίησης από το www.cofeco.gr του διαφορετικού αυτού μέσου, τα οποία (έξοδα) θα αφαιρούνται από το προς επιστροφή ποσό. «Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά ή μέχρις ότου εσείς παράσχετε αποδείξεις ότι στείλατε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.». Εσείς οφείλετε να στείλετε πίσω τα αγαθά ή να τα παραδώσετε στο φυσικό μας κατάστημα, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που μας δηλώσατε ότι υπαναχωρείτε από την παρούσα σύμβαση. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλετε πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών. Εσείς θα επιβαρυνθείτε με την άμεση δαπάνη επιστροφής των αγαθών. Εσείς φέρετε ευθύνη μόνο για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσετε τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών. Ο αναγκαίος χειρισμός διενεργείται υποχρεωτικά με τρόπο με τον οποίο θα σας επιτρεπόταν σε οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα.

Ειδικότερα για την επιστροφή προϊόντων και χρημάτων:

 α) Επιστροφή χρημάτων:

Ειδικά για τις περιπτώσεις της πληρωμής από εσάς με αντικαταβολή στην κατοικία σας, ή σε οποιαδήποτε περίπτωση δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων με το μέσο που χρησιμοποιήσατε στην αρχική συναλλαγή, η επιστροφή των χρημάτων σας, σε περίπτωση υπαναχώρησης, θα γίνεται, κατόπιν συνεννόησης, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό σας χωρίς δική σας επιβάρυνση.

β) Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα ως εξής:

Μπορείτε να αποστείλετε το προϊόν στην έδρα της εταιρείας, αφού συσκευάσετε το προϊόν, εφόσον έχει αποσυσκευαστεί με τα υλικά συσκευασίας του, εσωκλείστε το παραστατικό πώλησης (τιμολόγιο – απόδειξη) καθώς και σχετικό έγγραφο υπαναχώρησης και στείλτε τα προϊόντα με χρέωση αποστολέα. Προτείνετε για την αποστολή η χρησιμοποίηση της εταιρείας ταχυμεταφορών (courier) που σας παρέδωσε το προϊόν.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον καταναλωτή, η Εταιρεία μας, διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης ή αντικατάστασης των προϊόντων μας (αρθρ. 281 ΑΚ). Σε αυτήν την περίπτωση ο καταναλωτής

επιβαρύνεται με τα τυχόν προκύπτοντα έξοδα εξαιτίας της καταχρηστικής άσκησης των δικαιωμάτων του.

Εφόσον δεν τηρηθεί η νόμιμη ως άνω διαδικασία ή δεν πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις  για να γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, τότε αυτό θα επιστρέφεται στον καταναλωτή, ο οποίος θα επιβαρύνεται με τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής σε αυτόν.

Πολιτική αντιμετώπισης παραπόνων

Το εξειδικευμένο προσωπικό της Εταιρείας μας, βρίσκεται δίπλα σας, ανά πάσα στιγμή, πριν αλλά και μετά την παράδοση των προϊόντων μας, έτοιμο να σας λύσει οποιοδήποτε πρόβλημα και απορία. Στο τηλ 26610 33355, ή με e-mail στο [email protected], μπορείτε να αναφέρετε οποιοδήποτε παράπονο ή πρόβλημα που τυχόν αντιμετωπίζετε σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες μας.